Компир е богат извор на витамин Ц, витамин Б6, фолна киселина, калиум, магнезиум, фосфор, железо, манган и калциум. Јадењата со компир се дел од нашата секојдневна исхрана од многу причини меѓу кои различните начини на подготовка. Еве еден интересен рецепт за полнети компири.

Полнети компири

By А.А. Published: October 30, 2012

    Компир е богат извор на витамин Ц, витамин Б6, фолна киселина, калиум, …

    Ingredients

    Instructions

    1. 1.Измијте ги компирите и гответе ги во солени вода 30-тина минути. Откако малку ќе се оладат со лажица направете вдлабнатини кои подоцна ќе се пополнат со филот.
    2. 2.Во сад за готвење запржете го ситно исечканиот кромид. По неколку минути, додаде ги ситно сечканата пиперки (црвена и зелена), сланината, малку сол, бибер и магданос. Оставете ги неколку минути на тивок оган и постојано мешајте.
    3. 3.Кога филот ќе се излади, додадете го издробеното сирење и ситно сечканите домати. Со оваа смеса наполнете ги издлабени компири.
    4. 4.Вака подготвените компири, непосредно пред послужување, затоплете ги во загреана рерна околу 20-тина минути.